בית המשפט קבע: "לפרק את החברות של ענבל אור"

"במידה שבית המשפט יורה על פירוק חברותיה, הרי שבכוונתה לבנות חברות חדשות"
יעקב גרודקה No Comments on בית המשפט קבע: "לפרק את החברות של ענבל אור"

הצרות ניתכות על ראשה של אשת העסקים ענבל אור בזו אחר זו • לאחר שאתמול דווח על החלטת המשטרה לפתוח בחקירה נגדה מחליט הבוקר בית המשפט להורות על פירוק החברות של אור • ואיך היא מגיבה?

צילום: Nati Shohat/FLASH90
"במידה שבית המשפט יורה על פירוק חברותיה, הרי שבכוונתה לבנות חברות חדשות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצרות ניתכות על ראשה של אשת העסקים ענבל אור בזו אחר זו: לאחר שאתמול דווח על החלטת המשטרה לפתוח בחקירה נגד אור ובכירים בחברתה, מחליט הבוקר (שלישי) בית המשפט להורות על פירוק החברות של אור, שנחשבה עד לאחרונה כאשת עסקים מוצלחת במיוחד.

לדברי שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב איתן אורנשטיין שהורה על פירוק החברות "אין תוחלת לתהליך ההבראה של החברות".

לדברי אורנשטיין "מסד הנתונים שהונח לפני מצביע על חדלות פרעון שמהווה עילת פירוק, חדלות פירעון תזרמית ומאזנית. קיימות תהיות באשר לדו"חות המבוקרים של החברות, כך שאינני יכול להסתמך על אלה. איני יכול להשאיר את ניהול החברות בידי בעלת השליטה נוכח הסיכון לפגיעה בנושים".

על פי דבריו של השופט, חברותיה של אור פעלו על פי מודל עסקי של פירמידה, זאת משום שלדבריו נמכרו יותר זכויות מכמות הזכויות האפשריות לבנייה בכל פרויקט.

על פי הערכת בית המשפט עומדים חובותיה הכספיים של ענבל אור וקבוצת החברות שבשליטתה נאמדים במאות מיליוני שקלים.

בימים האחרונים טענה אור כי למרות מה שנראה, יש בידיה נכסים ששווים מאות מיליוני שקלים, וכי אין מדובר בקריסה מצידה. עוד היא הוסיפה שבמידה שבית המשפט יורה על פירוק חברותיה, הרי שבכוונתה לבנות חברות חדשות. "לא אפקיר אף לקוח שלי" אמרה.



0 תגובות